Kvaliteedimärgised
Eestis käibeolevad turismiettevõtete kvaliteedimärgised
Kvaliteedimärgised aitavad turismiettevõttel oma teenuste kvaliteediga süsteemselt tegeleda, seda kaardistada ja leida arenguvõimalusi.
Kvaliteedimärgiste standardid:
- rahvusvaheliselt tunnustatud standard
- riiklikult tunnustatud standard
- organisatsioonide/ettevõtete enda väljatöötatud standard
Kvaliteedimärgiste sertifitseermine:
- enesehinnang
- hindamiskomisjon või muu märgise andjapoolne sertifitseerimine
- audiitori ehk sõltumatu kolmanda osapoole tõestatud märgis
Kvaliteedimärgiste kategooriad:
- tasemed, nn pronks-, hõbe-, kuld-, plaatinatase
- konkursi tulemusena tunnustuseks saadav auhind, näiteks matkajasõbralik turismiettevõte
- kliendi tagasiside kui hinnang teenuse kvaliteedile, näiteks ReviewPro või Google Business skoor
Loe lisaks:
Green Key
Märgis ettevõtetele, kelle peamine tegevusala on majutus, toitlustus, atraktsioonid või konverentsid. Green Key esindaja Eestis on Visit Estonia
Hotellide ja motellide tärnisüsteem
Hotellide ja motellide tärnisüsteemi haldab Eesti Hotellide ja Restoranide Liit
Euroopa kaitsealade tunnustus
EUROPARC võrgustiku tunnustus rahvusparkidele ja rahvuspargi piirkonna ettevõtetele loodus- ja kultuuripärandi kaitse eest. Eestis koordineerib tegevust Keskkonnaamet
Peresõbraliku toitlustusasutuse märgis
Eesti Lasterikaste Perede Liidu välja antav peresõbraliku toitlustusasutuse märgis
Matkajasõbralik
Märgis matkajale vajalikke tingimusi pakkuvale turismiettevõttele. Märgise väljaandja on Eestis MTÜ Eesti Maaturism
Spaade järgunõuded
Eesti spaaliidu koostatud järgunõuded spaadele
Kämpingute klassifitseerimine
Eesti Kämpingute Liidu klassifitseerimisnõuded kämpingutele
Michelin Guide
Michelin Guide poolt tunnustatud Eesti restoranid
Viimati uuendatud
03.07.2024