public.homepage.logo
Green Key märgist omav Hedon SpaAllikas: Ken Oja

Kvaliteedimärgised

Eestis käibeolevad turismiettevõtete kvaliteedimärgised
Imbi Lepik-Martinson

Imbi Lepik-Martinson

imbi.martinson@eas.ee

Kvaliteedimärgised aitavad turismiettevõttel oma teenuste kvaliteediga süsteemselt tegeleda, seda kaardistada ja leida arenguvõimalusi.

Kvaliteedimärgiste standardid: 

  • rahvusvaheliselt tunnustatud standard
  • riiklikult tunnustatud standard
  • organisatsioonide/ettevõtete enda väljatöötatud standard

Kvaliteedimärgiste sertifitseermine: 

  • enesehinnang
  • hindamiskomisjon või muu märgise andjapoolne sertifitseerimine 
  • audiitori ehk sõltumatu kolmanda osapoole tõestatud märgis 

Kvaliteedimärgiste kategooriad:

  • tasemed, nn pronks-, hõbe-, kuld-, plaatinatase
  • konkursi tulemusena tunnustuseks saadav auhind, näiteks matkajasõbralik turismiettevõte
  • kliendi tagasiside kui hinnang teenuse kvaliteedile, näiteks ReviewPro või Google Business skoor
Imbi Lepik-Martinson

Imbi Lepik-Martinson

imbi.martinson@eas.ee