Saksa Laevafirmade Liit VFF tõi oma edasimüüjad Eestisse tutvumisreisile
Visit Estonia kuulub Saksa Laevafirmade Liitu 2020. aastast
Möödunud nädalavahetusel oli Visit Estonial koos Visit Tallinnaga võimalus võõrustada Saksa Laevafirmade Liidu (VFF) iga-aastast hosted buyers reisi VFF Seadays.
Hosted buyers reise teeb VFF laevafirmade peamistele ostjatele ja grupireiside edasimüüjatele igal aastal ning sedakorda võeti ette merereis Eestisse. Kuuepäevasesse kruiisi mahtusid ka peatus Helsingis ja lühipeatus Riias, sest otsest laevaühendust Eesti ja Saksamaa vahel ei ole.
Marsruut kulges Travemündest Helsingisse Finnlinesi laevaga, mille pardal toimus esimesel päeval B2B workshop. Pärast saabumist Helsingisse ja sealset lühikest linnaekskursiooni liikus grupp edasi Tallinki MyStar laevaga Eestisse. Tallinnas ootas külalisi jalutuskäik jõulusäras vanalinnas ja jõuluturul. Järgmisel päeval sõideti Soomaa rahvusparki Riisa rappa raba- ja räätsamatkale. Lõunat pakkus vabas õhus Klaara-Manni Puhke- ja Seminarikeskus.
Allikas: Evely Baum-Helmis
Soomaalt viis teekond Riiga ja Liepaja suunas, kust reisikorraldajad sõitsid Stena Line laeval tagasi Travemündesse. Laeval oli VFF Seadays bingo raames reisikorraldajatel võimalus võita mitmeid auhindu nagu laevareisid, aga ka Eestis valmistatud meened.
Visit Estonia kuulub liitu neli aastat ning põhiliikmetena kuuluvad sinna kõik Eestisse reisivad laevafirmad nagu Tallink, Viking Line, Eckerö Line ja DFDS, aga ka näiteks Finnlines ja Stena Line. „Laevafirmadel on Saksamaal omad müügiesindused ja nad teevad Saksa turul meie suunal väga tugevat müüki, eriti just fookusega grupireisidele. Trend laevaga reisimisele, iseäranis just Saksamaalt meie suunas, on tugevas kasvutrendis ning seda kinnitab ka liidu viimane lõpptarbija uuring koostöös uuringfirmaga F.U.R. Reiseanalyse,“ räägib Visit Estonia saksakeelsete turgude juht Evely Baum-Helmis.
Riiklikke turismiorganisatsioone on laevafirmade liidus veel teisigi, nagu näiteks Visit Finland, Visit Sweden, Innovation and Tourism Ireland.
Liit korraldab igal aastal oma liikmetele mitmesuguseid tegevusi, näiteks B2B veebinare. Eesti-teemalisel veebiseminaril osales viimati pea poolsada Saksa turismiprofessionaali. Visit Estonia esindaja osaleb ka VFF B2C töögrupis.
Allikas: Evely Baum-Helmis
Evely nopped müügivestlustest:
- Kui seni on grupireisikorraldajad teinud pigem klassikalisi Baltikumi ringreise, siis nüüd leitakse, et Eestit peaks pakkuma koos Skandinaaviaga või siis omaette monotootena, nö toode „Estland intensiv“, st 12 päeva koos reisipäevadega. Reisikorraldajad on märganud, et klassikalist ja ajale mõnevõrra jalgu jäänud Baltikumi toodet pakuvad kõik ja see ei üllata enam kliente ega kutsu broneerima. Inimesed otsivad uusi väljundeid, tooteid ja eristuvaid kombinatsioone kui lihtsalt Baltikum.
- Reisikorraldajad, kes siiani keskendusid Skandinaavia ringreisidele, tahavad sisse võtta Tallinna ja Eesti toote.
- Koos Tallinki ja Stena Line’i ning ka Finnlinesiga saaks tekitada Läänemerel uusi kombinatsioone, kus Eesti on kindel osa programmidest.
- Eesti sobiks oma jõulupakkumistega ideaalselt talvetoodetesse. Laevafirmad pakuvad erinevaid talvekruiise ja erihindu ning siin soovivad edasimüüjad panna suuremat fookust Tallinnale, kombineerides Tallinna koos teiste Eesti regioonidega, nt vabaõhuelamused looduses, rahvusparkides.
Allikas: Evely Baum-Helmis
Viimati uuendatud
05.12.2024