Visit Estonia kampaaniad
Siia koondame kampaaniaid, mille jagamisel ja levitamisel ning enda teenuste tutvustamisel saavad kaasa aidata kõik Eesti turismi teenusepakkujad
Käimasolevad kampaaniad
Turgude ülene talvekampaania Lätis, Soomes, Saksamaal ja UK-s
Periood: 15.11.-31.12.2024
Teema: jõuluturud, sündmused, talvised elamused
Turud: Läti, Soome, Saksamaa, UK
Eesmärk: tutvustada Eestit kui mitmekülgset talvepuhkuse sihtkohta nii lastega kui lasteta reisijatele.
Sihtgrupp: 25+ vanuses (FIT) mehed ja naised sihtriikide otseühendustega linnadest.
Kanalid: digi (META, Google, Youtube, TikTok)
Kampaanialeht: https://visitestonia.com/en/christmas
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee
Allikas: Riho Kirss
Tulevased kampaaniad
Koolivaheaja kampaania Lätis
Periood: 27.01.-09.03.2025
Teema: koolivaheaeg, peredele suunatud aktiivsed tegevused koolivaheajal.
Eesmärk: tutvustada Eesti perepuhkuse võimalusi Läti peredele, tuua külastajad kampaania maandumislehele ja inspireerida neid seeläbi Eestisse reisima, suurendada väliskülastajate ööbimiste arvu madalhooajal, hoida Eestit ja Eestis puhkamisvõimalusi lähiturgudel pidevalt meeles (kinnistada).
Sihtgrupp: 30-50-aastased lapsevanemad Riiast ja lähiümbrusest, kellel on lapsed vanuses 4-14.
Kanalid: digi (META, Google, Youtube, E-kool, Inbox.lv), raadio (Star FM ja Skonto raadiogrupp)
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee
Allikas: Virgo Haan
Looduse ja aktiivse puhkuse teemaline kevadkampaania Saksamaal
Periood: 25.02.-08.04.2025
Teema: loodus ja aktiivne puhkus (rand, meri, saared)
Eesmärk: tutvustada sakslastele Eesti loodust, aktiivseid tegevusi, ranna-, merepuhkust ja saari. Tuua läbi reklaami sakslased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal sakslaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased looduspuhkust, kestlikkust ja aktiivseid tegevusi hindavad mehed ja naised.
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee
Allikas: Renee Altrov
Heaolu- ja kultuuriteemaline kevadkampaania Soomes
Periood: 04.03.-15.04.2025
Teema: heaolu ja kultuur
Eesmärk: tutvustada soomlastele Eesti kultuuri ja heaolu (rõhk nii vaimsel, kui füüsilisel heaolul). Tuua läbi reklaami soomlased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal soomlaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased Helsingis ja lähiümbruses elavad reisi- ja kultuurihuvilised ning heaolu hindavad mehed ja naised.
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee
Allikas: Visit Estonia
Kultuuri ja sündmuste teemaline kevadkampaania Lätis
Periood: 10.03.-20.04.2025
Teema: kultuur ja sündmused
Eesmärk: tutvustada lätlastele Eesti kultuuri ja sündmusi. Tuua läbi reklaami lätlased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal lätlaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased Riias ja lähiümbruses elavad reisi- ja kultuurihuvilised mehed ja naised.
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee
Allikas: Priidu Saart
Looduse ja aktiivse puhkuse teemaline kevadkampaania Saksmaal, Šveitsis, Hispaanias ja Itaalias
Periood: märtsi keskpaik - mai keskpaik 2025
Teema:loodus ja aktiivne puhkus (meri, saared, rannapuhkus)
Turud: Saksamaa (Berliin, München, Frankfurt, Hamburg), Šveits (Zürich), Itaalia (Rooma, Milaano, Veneetsia), Hispaania (Malaga, Barcelona, Madrid).
Eesmärk: koostöös Amadeus platvormiga läbi andmepõhise Programmatic kampaania ja geolokaliseeritud tulemuste mõõtmise suurendada madalhooajal Saksamaa, šveitsi, Itaalia ja Hispaania külastajate ja ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased reisi-, looduse ja aktiivse puhkuse huvilised mehed ja naised.
Kampaanaileht: https://visitestonia.com/en/itsabouttime
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee
Allikas: Magnus Heinmets
Linnapuhkuse ja elustiili teemaline kevadkampaania Rootsis
Periood: 22.04.-30.05.2025
Teema: linnapuhkus ja elustiil
Eesmärk: tutvustada rootslastele Eesti kultuuri ja linnapuhkust ning elustiili. Tuua läbi reklaami rootslased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal rootslaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased reisi- ja kultuurihuvilised mehed ja naised.
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee
Allikas: Peeter Järvelaid
Hiljuti lõppenud kampaaniad
VISIT ESTONIA. IT´S ABOUT TIME imagokampaania Leedus, Poolas, Rootsis ja Norras
Periood: 14.10.-01.12.2024
Sihtturud: Leedu, Poola, Rootsi, Norra
Teema: Loodus, kultuur ja toit. Elamused.
Sihtgrupp: 25-55-aastased reisihuvilised mehed ja naised, kes elavad Vilniuses, Varssavis, Stockholmis ja Oslos. FIT ehk Free Independent Traveller.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube, TikTok, TAMO, AdVideo, Schibsted)
Kampaanialeht: https://visitestonia.com/en/itsabouttime
Kampaania videod:
Vesi https://youtu.be/in_OMzHiKKU
Õhk https://youtu.be/mRoNUL0jzws
Tuli https://youtu.be/8TPorcvhu3o
Maa https://youtu.be/LE9q1qmDNeA
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee
Allikas: Visit Estonia
Kultuuriteemaline sügiskampaania Soomes
Periood: 08.10.-30.11.2024
Teema: kultuur (muuseumid, külastuskeskused, fookus pealinnast välja)
Sihtturg: Soome, Helsingi ja lähiümbrus (Uusimaa piirkond)
Sihtgrupp: 25-55 aastased Helsingis ja lähiümbruses elavad reisi- ja kultuurihuvilised mehed ja naised.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube, TikTok), OOH
Kampaanialeht: https://visitestonia.com/fi/uusiviro
Kampaania videod:
MOMU ja Põltsamaa loss https://youtu.be/5a6_Uj5rKm8
Lennusadam (Meremuuseum) ja Niguliste muuseum https://youtu.be/cRdJYnJng3E
AHHAA Keskus ja Tagurpidi maja https://youtu.be/A3XpXI1Xo9U
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee
Allikas: Visit Estonia
Spaa ja kultuuriteemaline sügiskampaania Lätis
Periood: 16.09.-27.10.2024
Teema: "Kultuurihoolitsused" - spaapuhkus ja kultuurielamused
Eesmärk: Tutvustada Eestit kui mitmekülgseid puhkusevõimalusi pakkuvat reisisihtkohta ning siduda spaa- ja kultuuripuhkus ühiseks reisielamuseks.
Sihtgrupp: Kõrgema sissetulekuga 25-55-aastased Riia ja selle lähiümbruse elanikud, kes on huvitatud nii üksi, sõpradega, kaaslasega kui ka lastega reisimisest.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube), DOOH, raadio, TV ja online TV.
Kampaanialeht: https://visitestonia.com/lv/kulturasprocedura
kampaania videod:
Proto: https://youtu.be/SjswyrOisZU
Kaevandusmuuseum: https://youtu.be/k8ylg7krCyE
ERM https://youtu.be/Zbw4lGLk_eM
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee
Allikas: Visit Estonia
LÄTI
Periood: 28.03.-23.04.2024
Teema: Toit, toidukultuur ja -sündmused üle Eesti.
Eesmärk: Lätlaste peamiseks Eestisse reisimise põhjuseks on harilikult küll spaapuhkus või kultuurielamuste kogemine, kuid toiduelamused on enamiku reisijate jaoks vältimatu osa Eesti külastusest. Läti piiriuuringu järgi on restoranide külastus number üks asi, mida Eestisse reisi jooksul tehti ehk see on reisijate jaoks möödapääsmatu osa nende külastusest. Soovime kampaania kommunikatsioonis rõhuda sellele, et Eestis on väga laialdane ning hea kvaliteediga söögikohtade valik ning endale meelepärase leiab igaüks.
Sihtgrupp: Kõrgema sissetulekuga 23-60 vanuses toidu- ja reisihuvilised elanikud (nii lasteta kui lastega) Riiast ja selle lähiümbrusest.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube)
Kampaanialeht: artikkel läti keeles, artikkel vene keeles
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee
Allikas: Visit Estonia
ROOTSI
Periood: 11.03.-21.04.2024
Teema: toit, Eesti toidukultuur, toidusündmused, põnevad toiduelamused (elamustoitlustus).
Sõnum: Estland – ett smörgåsbord av kulinariska upplevelser (Estonia - a smorgasbord of culinary experiences)
Eesmärk: tutvustada rootslastele Eesti toidukultuuri, toiduelamusi ja -sündmusi. Tuua läbi reklaami rootslased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal rootslaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtturg: Stockholm, Malmö, Helsingborg
Sihtgrupp: 25-55 aastased Stockholmis, Malmös ja Helsingborgis elavad reisi- ja toidukultuurihuvilised mehed ja naised.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube, TikTok), print (Di Weekend ja Helsingborgs Dagblad)
Kampaanialeht: www.visitestonia.com/sv/smorgasbord
Kampaania video: https://youtu.be/vaJRjxayulA
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee
Allikas: Visit Estonia
SOOME
Periood: 04.03.-14.04.2024
Teema: kultuur ja sündmused
Eesmärk: tutvustada soomlastele Eesti kultuuri ja sündmusi. Tuua läbi reklaami soomlased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal soomlaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtturg: Soome, Helsingi ja lähiümbrus (Uusimaa piirkond)
Sihtgrupp: 25-55 aastased Helsingis ja lähiümbruses elavad reisi- ja kultuurihuvilised mehed ja naised.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube, TikTok), print (Ilta-Sanomat, Mondo, Trendi), Online TV (Ruutu, MTV, Rakuten)
Kampaanialeht: www.visitestonia.com/fi/tapahtumat
Kampaania videod:
Vanemuine: https://youtu.be/4EoLdhsIJo4
Saun: https://youtu.be/-tKLAv7uMWU
Metroo: https://youtu.be/2cJnNe4h4wc
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee
Allikas: Visit Estonia
SAKSAMAA
Periood: 06.03.-10.04.2024
Teema: Eesti kui kestlik reisisihtkoht (kultuur, loodus, toit)
Eesmärk: Suurendada sakslaste seas Eesti kui hea kestliku reisisihtkoha tuntust ning tutvustada siinseid mitmekülgseid vastutustundlikke puhkamisvõimalusi, suurendades seeläbi sakslaste ööbimiste arvu Eestis madalhooajal.
Sihtgrupp: 25-55-aastased Berliini, Frankfurdi ja Müncheni elanikud, kes soovivad reisida kestlikult ja vastutustundlikult.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube, TikTok), keskkonnasõbralikud digiekraanid (Berliinis)
Kampaanialeht: www.visitestonia.com/en/outlook
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee
Allikas: Visit Estonia
Erinevad online-viktoriinid
Visit Estonia on koondanud ühele nn viktoriinide lehele kokku mõned viimaste aastate online-viktoriinid.
Viktoriinid on eri teemadel – Eesti kultuur ja ajalugu, loodus, tervendavad võtted, jõuluaeg, ent kõiki neid ühendab eesmärk meelelahutuslikul, samas harival moel Eestit veelgi enam tutvustada nii eestimaalastele kui meid külastavatele välisturistidele.
Koondleht on inglise keeles: https://www.visitestonia.com/en/why-estonia/play-quizzes-and-test-your-knowledge-about-estonia
Paljud viktoriinid on rohkemates keeltes – mõni lausa kõigis 7 keeles, milles on ka Visit Estonia muud turunduskanalid (eesti, inglise, soome, saksa, vene, läti, rootsi). Lisame sinna paar korda aastas uusi viktoriine juurde.
Turismiettevõtjana saad seda infot kasutada enda kanalites Eesti eri nurkade alt tutvustamiseks. Selleks lisa lihtsalt link sobiva(te)st kampaania(te)st enda kodulehele.
Allikas: Virgo Haan
Viimati uuendatud
12.12.2024