public.homepage.logo
Laste pihud, marju täis Allikas: Aron Urb

Visit Estonia kampaaniad

Siia koondame kampaaniaid, mille jagamisel ja levitamisel ning enda teenuste tutvustamisel saavad kaasa aidata kõik Eesti turismi teenusepakkujad

Tulevased kampaaniad

Koolivaheaja kampaania Lätis

Periood: 27.01.-09.03.2025
Teema: koolivaheaeg, peredele suunatud aktiivsed tegevused koolivaheajal.
Eesmärk: tutvustada Eesti perepuhkuse võimalusi Läti peredele, tuua külastajad kampaania maandumislehele ja inspireerida neid seeläbi Eestisse reisima, suurendada väliskülastajate ööbimiste arvu madalhooajal, hoida Eestit ja Eestis puhkamisvõimalusi lähiturgudel pidevalt meeles (kinnistada).
Sihtgrupp: 30-50-aastased lapsevanemad Riiast ja lähiümbrusest, kellel on lapsed vanuses 4-14.
Kanalid: digi (META, Google, Youtube, E-kool, Inbox.lv), raadio (Star FM ja Skonto raadiogrupp)
Kampaanialeht: https://visitestonia.com/lv/brividienas
Kampaania videod:
Külastuskeskus https://youtu.be/QCeLmdS1G-c
Spa https://youtu.be/EM5DM5CQFvo
Loodus https://youtu.be/-U9ztL7SwDI 
Muuseum https://youtu.be/4LtWEuqmbLI
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Perekond (isa, ema ja kaks last) õues jäätist söömas

Allikas: Virgo Haan

Looduse ja aktiivse puhkuse teemaline kevadkampaania Saksamaal

Periood: 04.03.-15.04.2025
Teema: loodus ja aktiivne puhkus (rand, meri, saared)
Eesmärk: tutvustada sakslastele Eesti loodust, aktiivseid tegevusi, ranna-, merepuhkust ja saari. Tuua läbi reklaami sakslased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal sakslaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased looduspuhkust, kestlikkust ja aktiivseid tegevusi hindavad mehed ja naised. 
Kampaanialeht: https://visitestonia.com/de/warumestland
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Naine jalutamas rannas, paremal on tuletorn

Allikas: Renee Altrov

Heaolu- ja kultuuriteemaline kevadkampaania Soomes

Periood: 10.03.-20.04.2025
Teema: heaolu ja kultuur
Eesmärk: tutvustada soomlastele Eesti kultuuri ja heaolu (rõhk nii vaimsel, kui füüsilisel heaolul). Tuua läbi reklaami soomlased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal soomlaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased Helsingis ja lähiümbruses elavad reisi- ja kultuurihuvilised ning heaolu hindavad mehed ja naised.
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Naised kunstigaleriis maali vaatamas

Allikas: Visit Estonia

Kultuuri ja sündmuste teemaline kevadkampaania Lätis

Periood: 18.03.-27.04.2025
Teema: kultuur ja sündmused
Eesmärk: tutvustada lätlastele Eesti kultuuri ja sündmusi. Tuua läbi reklaami lätlased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal lätlaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased Riias ja lähiümbruses elavad reisi- ja kultuurihuvilised mehed ja naised. 
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Pillimängijad hobusega vankris sõitmas

Allikas: Priidu Saart

Looduse ja aktiivse puhkuse teemaline kevadkampaania Saksmaal, Šveitsis, Hispaanias ja Itaalias

Periood: 24.03.-24.05.2025
Teema:loodus ja aktiivne puhkus (meri, saared, rannapuhkus)
Turud: Saksamaa (Berliin, München, Frankfurt, Hamburg), Šveits (Zürich), Itaalia (Rooma, Milaano, Veneetsia), Hispaania (Malaga, Barcelona, Madrid).
Eesmärk: koostöös Amadeus platvormiga läbi andmepõhise Programmatic kampaania ja geolokaliseeritud tulemuste mõõtmise suurendada madalhooajal Saksamaa, šveitsi, Itaalia ja Hispaania külastajate  ja ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased reisi-, looduse ja aktiivse puhkuse huvilised mehed ja naised. 
Kampaanaileht:
Hispaania, Itaalia puhul: https://visitestonia.com/en/itsabouttime
Saksamaa ja Šveitsi puhul: https://visitestonia.com/de/warumestland
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Kajakid mererannas seismas

Allikas: Magnus Heinmets

Linnapuhkuse ja elustiili teemaline kevadkampaania Rootsis

Periood: 22.04.-30.05.2025
Teema: linnapuhkus ja elustiil
Eesmärk: tutvustada rootslastele Eesti kultuuri ja linnapuhkust ning elustiili. Tuua läbi reklaami rootslased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal rootslaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased reisi- ja kultuurihuvilised mehed ja naised. 
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Neiu ja noormees istumas õues Loomelinnaku trepil

Allikas: Peeter Järvelaid