
Visit Estonia kampaaniad
Siia koondame kampaaniaid, mille jagamisel ja levitamisel ning enda teenuste tutvustamisel saavad kaasa aidata kõik Eesti turismi teenusepakkujad
Tulevased kampaaniad
Toidu ja toidusündmuste teemaline sügiskampaania Soomes
Periood: 30.09 – 18.11.2025
Teema: toit ja toidusündmused
Eesmärk: Tõsta teadlikkust Eestist kui sügisesest lähisihtkohast Soome elanikele, pakkudes unikaalseid maitseelamusi ning kohalikke ja inspireerivaid toidusündmusi. Kampaania kutsub soomlasi avastama Eesti toidukultuuri, osalema sügiseselt mitmekesistel toidufestivalidel ja nautima kohalikke maitseid.
Sihtgrupp: 25–55-aastased reisi-, toidu- ja toidusündmuste huvilised Helsingi ja selle lähiümbruses elavad kõrgema sissetulekuga elanikud, kes on enamasti huvitatud üksinda, kaaslase või lastega reisimisest.
Kanalid: Digi (+kohalik digi), OOH, print.
Kampaanialeht:
Kampaania video:
Kampaania kontakt: Kaarel Kõvatu, kaarel.kovatu@eis.ee

Pildi autor: Giulio Gröbert
Spaa ja heaolu teemaline sügiskampaania Lätis
Periood: 23.09 – 02.11.2025
Teema: spaa ja heaolu
Eesmärk: Tõsta teadlikkust Eestist kui lähisihtkohast sügiseseks puhkuseks, kus saab taastuda, lõõgastuda ja kogeda midagi erilist – spaa, loodus, vaikus. . Kampaania eesmärk on tuua läbi reklaami lätlased kampaanialehele ja inspireerida neid Eestit külastama ning seeläbi suurendada madalhooajal lätlaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25–55-aastased reisi- ja spaahuvilised Riia ja selle lähiümbruses elavad kõrgema sissetulekuga elanikud, kes on enamasti huvitatud üksinda, kaaslase või lastega reisimisest.
Kanalid: digi (META, Youtube, TikTok, Google) + kohalik digi, raadio
Kampaanialeht:
Kampaania video:
Kampaania kontakt: Kaarel Kõvatu, kaarel.kovatu@eis.ee

Pildi autor: Georg Svidlov
Kultuuri ja toidu teemaline sügiskampaania Leedus ja Poolas
Periood: 16.09 - 26.10.2025
Teema: kultuur ja toit
Eesmärk: Tõsta Leedu ja Poola elanike seas teadlikkust Eestist kui reisisihtkohast kus saab nautida unikaalseid kultuuri- ja toiduelamusi. Kampaania peamine fookus on kultuuril, toit on väiksem kõrval fookus.
Sihtgrupp: 25-45 aastased reisi- ja kultuurihuvilised Vilniuse ja Varssavi ning nende lähiümbruses elavad kõrgema sissetulekuga elanikud, kes on enamasti huvitatud üksinda, kaaslase või lastega reisimisest.
Kanalid: digi (META, Youtube, TikTok, Google)
Kampaanialeht:
Kampaania video:
Kampaania kontakt: Kaarel Kõvatu, kaarel.kovatu@eis.ee

Pildi autor: Peeter Järvelaid
Kultuuri ja kultuurisündmuste teemaline sügiskampaania Rootsis
Periood: 09.09 – 17.10.2025
Teema: kultuur, kultuurisündmused ja UNESCO
Eesmärk: Tutvustada rootslastele Eesti kultuuri, tuua läbi reklaami rootslased kampaanialehele ja inspireerida neid Eestit külastama. Kampaania eesmärk on suurendada madalhooajal rootslaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased reisi- ja kultuurihuvilised mehed ja naised.
Kanalid: digi (META, Youtube, TikTok, Google)
Kampaanialeht:
Kampaania video:
Kampaania kontakt: Kaarel Kõvatu, kaarel.kovatu@eis.ee

Pildi autor: Rasmus Jurkatam
Kultuuri ja heaolu teemaline sügiskampaania Norras
Periood: 02.09 -12.10.2025
Teema: kultuur ja heaolu
Eesmärk: Tutvustada norralastele Eesti wellness kultuuri ja heaolu traditsioone, inspireerida neid külastama Eestit ning pakkuda rahulikke ja tervistavaid elamusi, mis sobituks norralaste elustiiliga. Tuua läbi reklaami norralased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal rootslaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased reisi- ja kultuurihuvilised mehed ja naised.
Kanalid: digi (META, Youtube, TikTok, Google)
Kampaanialeht:
Kampaania video:
Kampaania kontakt: Kaarel Kõvatu, kaarel.kovatu@eis.ee

Pildi autor: Priidu Saart
Hiljuti lõppenud kampaaniad
Linnapuhkuse ja elustiili teemaline kevadkampaania Rootsis
Periood: 22.04.-30.05.2025
Teema: linnapuhkus ja elustiil
Eesmärk: tutvustada rootslastele Eesti kultuuri ja linnapuhkust ning elustiili, fookus Tallinnal (Tallinna linnaosad, toit). Tuua läbi reklaami rootslased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal rootslaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased reisi- ja kultuurihuvilised mehed ja naised.
Kanalid: digi (META, Youtube, TikTok, Google, Schibsted), OOH
Kampaanialeht: https://visitestonia.com/en/hookedontallinn
Kampaania video: https://youtu.be/zW1zyTg3B8A
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Pildi autor: Peeter Järvelaid
Looduse ja aktiivse puhkuse teemaline kevadkampaania Saksmaal, Šveitsis, Hispaanias ja Itaalias
Periood: 24.03.-24.05.2025
Teema: loodus ja aktiivne puhkus (meri, saared, rannapuhkus)
Turud: Saksamaa (Berliin, München, Frankfurt, Hamburg), Šveits (Zürich), Itaalia (Rooma, Milaano, Veneetsia), Hispaania (Malaga, Barcelona, Madrid).
Eesmärk: koostöös Amadeus platvormiga läbi andmepõhise Programmatic kampaania ja geolokaliseeritud tulemuste mõõtmise suurendada madalhooajal Saksamaa, šveitsi, Itaalia ja Hispaania külastajate ja ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased reisi-, looduse ja aktiivse puhkuse huvilised mehed ja naised.
Kampaanaileht:
Hispaania, Itaalia puhul: https://visitestonia.com/en/itsabouttime
Saksamaa ja Šveitsi puhul: https://visitestonia.com/de/warumestland
Kampaania videod:
Hispaania
1) https://youtu.be/RxOW8WGXn5o
2) https://youtu.be/XeBt7dYRrV4
Itaalia
1) https://youtu.be/iBk-ljFSl_0
2) https://youtu.be/34OfHk6bGUw
Saksamaa ja Šveits
1) https://youtu.be/RWFeJ2NpfcU
2) https://youtu.be/0qcsbWspK2I
3) https://youtu.be/8NtjZUdb6Ok
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Pildi autor: Visit Estonia
Kultuuri ja sündmuste teemaline kevadkampaania Lätis
Periood: 18.03.-27.04.2025
Teema: kultuur ja sündmused
Eesmärk: tutvustada lätlastele Eesti kultuuri ja sündmusi. Tuua läbi reklaami lätlased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal lätlaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased Riias ja lähiümbruses elavad reisi- ja kultuurihuvilised mehed ja naised.
Kanalid: digi (META, Youtube, AdVideo, Airbaltic, Google), OOH
Kampaanialeht: https://visitestonia.com/lv/lenakultura
Kampaania videod:
1) https://youtu.be/nDMQljxRGw8
2) https://youtu.be/ZXuWuxaTJ0Q
3) https://youtu.be/_t8vnYqsOP8
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Pildi autor: Priidu Saart
Heaolu- ja kultuuriteemaline kevadkampaania Soomes
Periood: 10.03.-27.04.2025
Teema: heaolu ja kultuur
Eesmärk: tutvustada soomlastele Eesti kultuuri ja heaolu (rõhk nii vaimsel, kui füüsilisel heaolul). Tuua läbi reklaami soomlased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal soomlaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased Helsingis ja lähiümbruses elavad reisi- ja kultuurihuvilised ning heaolu hindavad mehed ja naised.
Kanalid: digi (META, Youtube, TikTok, Google, Tripadvisor, Airbaltic) ja OOH
Kampaanialeht: https://visitestonia.com/fi/nautivirosta
Kampaania videod:
1) https://youtu.be/oGcRTCYRdiw
2) https://youtu.be/3fOa5CbhwCo
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Pildi autor: Visit Estonia
Looduse ja aktiivse puhkuse teemaline kevadkampaania Saksamaal
Periood: 04.03.-15.04.2025
Teema: loodus ja aktiivne puhkus (rand, meri, saared)
Eesmärk: tutvustada sakslastele Eesti loodust, aktiivseid tegevusi, ranna-, merepuhkust ja saari. Tuua läbi reklaami sakslased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal sakslaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtgrupp: 25-55 aastased looduspuhkust, kestlikkust ja aktiivseid tegevusi hindavad mehed ja naised.
Kanalid: digi (META, Google, Youtube, TikTok, Tripadvisor, Airbaltic)
Kampaania videod:
1) https://youtu.be/L5gyq7VtN60
2) https://youtu.be/_GDWhsxaaJs
3) https://youtu.be/4WDrI5i4JMQ
Kampaanialeht: https://visitestonia.com/de/warumestland
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Pildi autor: Renee Altrov
Koolivaheaja kampaania Lätis
Periood: 27.01.-09.03.2025
Teema: koolivaheaeg, peredele suunatud aktiivsed tegevused koolivaheajal.
Eesmärk: tutvustada Eesti perepuhkuse võimalusi Läti peredele, tuua külastajad kampaania maandumislehele ja inspireerida neid seeläbi Eestisse reisima, suurendada väliskülastajate ööbimiste arvu madalhooajal, hoida Eestit ja Eestis puhkamisvõimalusi lähiturgudel pidevalt meeles (kinnistada).
Sihtgrupp: 30-50-aastased lapsevanemad Riiast ja lähiümbrusest, kellel on lapsed vanuses 4-14.
Kanalid: digi (META, Google, Youtube, E-kool, Inbox.lv), raadio (Star FM ja Skonto raadiogrupp)
Kampaanialeht: https://visitestonia.com/lv/brividienas
Kampaania videod:
Külastuskeskus https://youtu.be/QCeLmdS1G-c
Spa https://youtu.be/EM5DM5CQFvo
Loodus https://youtu.be/-U9ztL7SwDI
Muuseum https://youtu.be/4LtWEuqmbLI
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Pildi autor: Virgo Haan
Viimati uuendatud
01.07.2025