Visit Estonia suvi USA turul
Osalesime LGBTQ+ kontaktüritusel ja turismi moenädalal
Võtsime Visit Estonia USA turu projektijuhi Agnia Nastiga kokku suvised tegevused meie kõige tulusamal turismiturul Ameerika Ühendriikides.
Juunis osales Visit Estonia teist aastat järjest Los Angeleses toimuval kontaktüritusel Proud Experience. „Tegemist on LGBTQ+ kogukonnale suunatud turismiüritusega, kus tutvustatakse sellele kogukonnale huvipakkuvaid uusi sihtkohti ja tooteid. Eelmisel korral oli Eesti Proud Experience’l uustulnukana ja meid reklaamiti siis välja uue põneva sihtkohana. Tänavu aga tervitati meid kontaktürituse avapöördumises suisa emakeeles ja kõigi osalejate kõrvu jõudsid puhtas eesti keeles „tere tulemast“ ja „aitäh“,“ räägib Nast.
Ameeriklaste huvi Eesti vastu oli selgi korral väga suur - kõik 34 kohtumiste ajaslotti Visit Estoniaga said kiirelt täidetud! Nasti sõnutsi on USA LGBTQ+ kogukond turismi mõttes sihtrühm, kelle nimel tasub vaeva näha. „Kahe sissetulekuga paarid, kes on altid piiranguvabalt reisima ja raha kulutama. Enamasti on tegemist paaridega, kel lapsi (veel) pole ning kes saavad oma aega vabalt planeerida ja endale rohkem lubada. Ameerika LGBTQ+ kogukonna puhul on oluline välja tuua, et kui USA kodanikel on välispass keskmiselt ca 43 protsendil, siis Ühendriikide LGBTQ+ kogukonna puhul on see näitaja pea kaks korda kõrgem ehk 80%,“ selgitab Nast.
USA LGBTQ+ kogukond kulutab aastas reisimisele üle 100 miljardi dollari. „Nad on ka väga bränditruud,“ ütleb Nast. „Kui nad jäävad sihtkoha ja teenusega rahule, siis jagatakse seda infot meelsasti ka oma kogukonnas ning see hea reklaam toob omakorda uusi turiste.“
Allikas: Agnia Nast
Turismi moenädal
Augustis osales Visit Estonia mitut USA linna hõlmaval ja nädal aega kestval roadshowl Virtuoso Travel Week. Virtuoso Travel Weeki, mida kohapeal ka turismi moenädalaks kutsutakse, korraldab Virtuoso Luxury Travel Agency. Agentuur, kelle võrgustikku kuulub ka Visit Estonia.
Turismi moenädal näeb välja sedasi, et nädala jooksul kohtub enam kui 2000 reisiagenti hotellide, kuurortide, sihtkohtade ja reisikorraldajate esindajatega, et välja selgitada, milliseid uusi populaarseid ja ainulaadseid reisikogemusi saaksid agendid oma kliendile pakkuda. „Tänu sellele üritusele teavad agendid täpselt, milline põnev sihtkoht on Eesti, mida Eesti pakub kõrgema sissetulekuga kliendile ja üleüldse - miks võiks just Eesti olla nende järgmine sihtkoht Euroopas,“ ütleb Nast.
Lisaks osalemisele turismi moenädalal korraldab Visit Estonia koos Virtuosoga ka Eestisse FAM-reise, teeb kampaaniaid ning organiseerib USAs meediakajastusi ja veebinare. Koostöö kannab vilja: ainuüksi tänavu esimesel poolaastal kasvas Virtuoso agentidel Eesti kui sihtkoha müük kosmilised 317% võrreldes 2023. aasta sama ajaga.
„Keskmine ühe öö hind, mida Virtuoso kaudu Eestisse jõudnud klient majutuse eest maksab, on 408 dollarit. See on oluliselt kõrgem kui lätlasel, soomlasel, britil või sakslasel,“ tõdeb Nast.
Vaata ka USA sihtturu onepager'it
Allikas: Agnia Nast
Viimati uuendatud
20.09.2024