
Visit Estonia kontaktüritus UK edasimüüjatele keskendus Eestile kui talvesihtkohale
Christmass business breakfast Londonis
Neljapäeval, 20. novembril toimus Londonis UK edasimüüjatele Visit Estonia Christmas business breakfast kontaktüritus.
Talvehõngulisel üritusel olid Visit Estonia UK turujuhi Agnia Nastiga kaasas Põnka külalistemaja, Duco hotels (Ibis Styles), Eesti Loodusturismiühing ja Carmen Reisid 4Travel. Lisaks veel Visit Estonia käepikendused UK turul: PR-agentuur Gosh ja meie B2B agentuur Nordic Travel Solutions.
Kontaktürituse sisuks oli tutvustada 34 reisikorraldajale ja -agendile Eestit kui talvesihtkohta ning näidata siinseid pealinna-väliseid talviseid tegevusi ja võimalusi.
Ürituse avas Londoni Eesti Suursaatkonna asejuht Kati Laus.

Pildi autor: Visit Estonia
Agnia (fotol keskel): „Novembrikuisest Christmas business breakfast’ist on saanud Londonis omamoodi Visit Estonia brändi üritus, mida meie piirkonnaga seotud UK edasimüüjad igal aastal väga ootavad. Teeme lõppevat aastat kokkuvõtva ettekande ja tutvustame uusi regionaalseid turismitooteid, ettevõtted kohtuvad üksühele ostjatega ja meelelahutuseks on alati mäng auhindadega. Seekord võtsime šnitti mängust „Kes tahab saada miljonäriks?“ ( Who wants to be a Millionaire), mis meie tõlgenduses kandis nime „Who wants to be and Estonian?“. See kujutas endast piltide põhjal ära arvamise mängu. Auhinnaks olid šokolaad, Muhu leib, Eesti joogid ja tänavu ka pop-up sauna külastus Londoni kesklinnas.“

Pildi autor: Visit Estonia
Ettevõtted jagasid brittidele soovitusi, kuhu nende piirkonnas veel minna ja mida teha ning soovitusi tuli nagu Vändrast saelaudu ehk et külla tuleb tulla vähemalt paariks-kolmeks päevaks. Jutuks tuli seegi, millised muud ettevõtted läheduses paiknevad ja kellega koostööd tehakse. Et kui näiteks Soomaale Põnka külalistemajja sõita, siis kiviviske kaugusel on Tori siidrifarm kui palju muudki.
Tallinna puhul tegi sama Duco hotels, kelle esindaja rääkis, kus nende hotellid asuvad ja mis vaatamisväärsused ja huviobjektid hotellide naabrusse jäävad.
„Palusingi seekord ettevõtjatel tutvustada oma toodet avaramas võtmes kui tavaliselt ning mitte keskenduda vaid oma pakkumisele. Kõnelda, mida-keda huvitavat piirkonnast veel leiab. Ja see töötas – esitlused läksid väga hästi peale,“ ütleb Agnia.

Pildi autor: Visit Estonia
Viimati uuendatud
21.11.2025
