public.homepage.logo
Tallinna jõuluturgAllikas: Sergei Zjuganov

Aasta 2024 numbrid: Visit Estonia tegemised sihtturgudel ja Eestis

Võtame numbrite keeles kokku peagi lõppeva 2024. aasta

Mida Visit Estonia 2024. aastal tegi?

  • Viisime läbi 26 koolitust, meistriklassi ja õppereisi
  • Koolitustel, meistriklassides ja õppereisidel oli 973 osalejat
  • Green Key märgist omab 90 ettevõtet, kel pakkuda ühtekokku 149 turismitoodet ja -teenust
  • Viisime sihtturgudel läbi 14 kampaaniat
  • Esimesel poolaastal jõudsime kampaaniatega 158,3 miljoni potentsiaalse turistini
  • 158,3 miljonist potentsiaalsest turistist 1,67 miljonit külastas kampaania veebilehte Visitestonia.com
  • Korraldasime 87 pressireisi, millel osales 209 ajakirjanikku, fotograafi ja mõjuisikut 15 riigist
  • Kommunikatsioonitöö tulemusena avaldati Eestit käsitlevaid reisiteemalisi artikleid Soomes 480, Saksamaal 1680, Ühendkuningriigis 715, Rootsis 147, Itaalias 83 ja Hispaanias 95
  • Meediaväljundite koguulatus (reach) 5,4 miljardit!
  • Sotsiaalmeediakanalite kaudu jõudsime võimalike reisihuvilisteni 11,8 miljonit korda
  • Tõime aasta jooksul Eestisse 683 reisikorraldajat
  • Viisime välisturgudel läbi 112 kontaktüritust
  • Eesti lisati aasta jooksul sihtkohana 76 uude reisipaketti
  • Jagasime üritustel sihtturgude reisikorraldajatele ja ajakirjanikele välja 888 Visit Estonia võinuga 
  • Koostasime 33 analüüsi ja raportit, mis sisaldasid 13 sihtturu kohta põhjalikku infot