Aasta 2024 numbrid: Visit Estonia tegemised sihtturgudel ja Eestis
Võtame numbrite keeles kokku peagi lõppeva 2024. aasta
Mida Visit Estonia 2024. aastal tegi?
- Viisime läbi 26 koolitust, meistriklassi ja õppereisi
- Koolitustel, meistriklassides ja õppereisidel oli 973 osalejat
- Green Key märgist omab 90 ettevõtet, kel pakkuda ühtekokku 149 turismitoodet ja -teenust
- Viisime sihtturgudel läbi 14 kampaaniat
- Esimesel poolaastal jõudsime kampaaniatega 158,3 miljoni potentsiaalse turistini
- 158,3 miljonist potentsiaalsest turistist 1,67 miljonit külastas kampaania veebilehte Visitestonia.com
- Korraldasime 87 pressireisi, millel osales 209 ajakirjanikku, fotograafi ja mõjuisikut 15 riigist
- Kommunikatsioonitöö tulemusena avaldati Eestit käsitlevaid reisiteemalisi artikleid Soomes 480, Saksamaal 1680, Ühendkuningriigis 715, Rootsis 147, Itaalias 83 ja Hispaanias 95
- Meediaväljundite koguulatus (reach) 5,4 miljardit!
- Sotsiaalmeediakanalite kaudu jõudsime võimalike reisihuvilisteni 11,8 miljonit korda
- Tõime aasta jooksul Eestisse 683 reisikorraldajat
- Viisime välisturgudel läbi 112 kontaktüritust
- Eesti lisati aasta jooksul sihtkohana 76 uude reisipaketti
- Jagasime üritustel sihtturgude reisikorraldajatele ja ajakirjanikele välja 888 Visit Estonia võinuga
- Koostasime 33 analüüsi ja raportit, mis sisaldasid 13 sihtturu kohta põhjalikku infot
Viimati uuendatud
23.12.2024