public.homepage.logo

Turismitoodete ja sihtkohtade arendamise eesmärk on, et Eestisse tuleks teadlikumad väliskülastajad, kes viibivad kauem ning tarbivad mitmekesisemalt. 

Riiklik turismistrateegia 2022-2025 sätestab, et Eesti sihtkohtade omanäolised ja piirkonnapõhised kultuuri-, looduse- ja toiduturismitooted on kestlikud ning pakuvad külastajatele ehedaid elamusi, säilitades looduskeskkonna tasakaalu ja pakkudes väärtust kohalikule kogukonnale. Samuti on oluline eesmärk, et Eesti on tuntud ja atraktiivne äri- ja konverentsiturismi sihtkoht.

Peamine fookus on turismisektori digi- ja rohepöördel, aga ka koostööl, külalislahkusel ja andmepõhisusel.

Kas soovid oma ettevõtet arendada ja kasvatada ning pakkuda külastajatele veelgi erilisemaid ja kvaliteetsemaid elamusi?
Tutvu pakutavate teenustega, sest üheskoos saame luua veelgi atraktiivsema ja konkurentsivõimelisema turismikeskkonna, mis toob kasu kõigile osapooltele.

Kestlikkus

Eesti reisielamusi maailmale tutvustades seame esikohale, et välisturgudele pakutavad turismitooted ja -teenused lähtuvad kestlikest põhimõtetest

Digitaliseerimine

Digitaliseerimine on loomulik osa igapäevasest tööst, oleme toeks kui alustad hetkeolukorra kaardistamisest või soovid protsesse automatiseerida

Tootearendus

Olulisemad neli valdkonda, millest lähtuvalt turismitoote arendustegevusi tehakse, on kultuuriturism, toiduturism, loodusturism ja äriturism

Toetused

Teadmiste ja oskuste arendamine

Siit leiad infot infopäevade, seminaride, koolituste ja konverentside kohta

Turismiettevõtluse raamistik

Siit leiad strateegiad, viited õigusruumile, erinevad juhendid ja käsiraamatud