Äriturismi müügikõne lihvimise töötuba pitch-koolitaja David Beckettiga
Osalema on oodatud kõik konverentsiturismi asjalised ja huvilised
Eesti kui äriturismi sihtkoht konkureerib igapäevaselt, kui mitte terve maailmaga, siis kindlasti kõigi Euroopa parimate sihtkohtadega. Konkurents on tihedam kui kunagi varem. Just seetõttu on oluline, et esmamulje ning meie müügikõne (pitch) kliendiga suheldes oleks veenev, professionaalne ja isikupärane.
Ärituristid ja konverentsikorraldajad otsivad sihtkohti, mis paistavad silma mitte ainult oma kaasaegse infrastruktuuri, vaid ka inimliku ja köitva suhtlemisviisi poolest. Personaalne ja hästi läbimõeldud müügikõne aitab esile tuua just need tugevused, mis muudavad Eesti ja teie pakutavad teenused äriklientide jaoks atraktiivseks ning meeldejäävaks.
Kui soovite õppida, kuidas oma sõnumit veenvalt ja inspireerivalt esitada, et luua uusi koostöövõimalusi ja meelitada rohkem ärikliente Eestisse, siis olete oodatud osalema meie praktilises töötoas.
Äriturismi müügikõne lihvimise töötuba rahvusvahelise pitch-koolitaja David Beckettiga
Kolmapäeval, 26. märtsil kell 09.30-15. Asukoht on täpsustamisel.
Äriturismiga tegelevatele ettevõtetele mõeldud töötuba aitab lihvida oma müügikõnet, muuta see isikupärasemaks ja konkurentidest eristuvamaks.
David Beckett on koolitanud üle 2500 startup’i ja scaleup’i ning enam kui 36 000 spetsialisti 32 riigis. Tema klientide hulgas on suurettevõtted nagu Booking.com, PwC ja Netflix. David on aidanud ka üle 30 TEDx esineja kõnelemist ette valmistada.
Ta omab kogemust rahvusvahelise konverentsisektori koolitamises ning on treeninud selliseid organisatsioone nagu Visit Oslo, Wonderful Copenhagen, Destination Uppsala ja Hamburg Harbours. David Beckett on „The Pitch Canvas©“ looja ning raamatute „Pitch To Win“ ja „Blue Moon Pitch“ autor.
Töötuba korraldavad Visit Estonia ja Eesti Konverentsibüroo.
Rohkem infot David Becketti kohta:
Allikas: David Beckett/erakogu
Töötoas osaleja saab kaasa:
- Praktilised tööriistad, kuidas oma müügikõnet paremaks lihvida
- Oskuse oma müügikõnet vastavalt auditooriumile suunata
- Müügikõne fookuse seadmise oskuse
- Praktilised näpunäited, mis lihtsustavad igapäevatööd
Osalema on oodatud kõik konverentsiturismi asjalised ja huvilised, kes äriturismi tooteid ja teenuseid müüvad ning tutvustavad Eestit kui atraktiivset äriturismi sihtkohta.
Äriturismi töötoa töökeel on inglise keel. Töötuba toimub kohapeal ning seda ei salvestata. Osalustasu on 55 eurot osaleja. Osalustasu sisaldab töötoas osalemist, materjale, kohvipause ja kerget lõunat.
Töötoas osalemisega määratakse igale osalejale VTAd summas 295 eurot. VTA jääki saab kontrollida rahandusministeeriumi veebilehel.
Osalemiskriteeriumid
- Ettevõttel on Green Key märgis (sh taotlemise protsessis) või muu sarnane kestlikkuse märgis ja läbitud on kestliku turismi sammuseadja. Või on ettevõttel kestlikkuse poliitika/plaan ja tegevused ning need on avalikustatud kodulehel.
- Ettevõtte maksu- ja tolliameti hinnangud (maksuasjade korrasolek ja maksekuulekuse hinnang) vastavad hindele 2 ja 3.
- Ettevõtte suhtes ei tohi olla algatatud likvideerimise-, sundlõpetamise või pankrotimenetlust ega tehtud pankrotiotsust.
- Ettevõtte äritegevus ei tohi olla seotud Venemaaga ega Valgevenega.
- Ettevõttel peab olema välisturuvõimekus (teenuseid tutvustav ingliskeelne koduleht või Facebooki leht). Uute ettevõtete puhul arvestatakse tegijate varasemate saavutustega.
- Ettevõte on teenusesse tulemise hetkeks nõuetekohaselt täitnud ja esitanud majandusaasta aruande ning maksukorralduse seaduses sätestatud maksudeklaratsioonid.
- Kohtade arv on piiratud ning esialgu kinnitatakse igast ettevõttest/organisatsioonist kaks osalejat. Vabade kohtade olemasolul on võimalik kinnitada lisakohti.
- Töötuppa registreerimise tähtaeg on 7. veebruar.
Allikas: Visit Estonia
Pane end kirja
Lisainfo ja küsimused
Viimati uuendatud
24.01.2025